Sunt visul oricărui bărbat

 

 

Câte grimase ai schiţat până să citeşti primul rând?

*

Câteva dintre voi ştiţi ce înseamnă, câţiva dintre voi…n-aţi ştiut nici că visaţi.

*

” Eşti extraordinară! Cu tine e…altfel.”

“Cu tine pot să vorbesc orice, mă simt plin de viaţă, încrezător.”

“M-ai ajutat să mă descopăr. Acum pot să îmi exprim sentimentele. Îţi sunt recunoscător pentru eternitate.”
“Eşti….!!!! Muză! De uns pe suflet! Am compus două piese azi- noapte! Am bătut 5 ore la tobe.”

” Am compus o piesă la pian. E pentru tine. Ţi-o trimit să-mi spui ce părere ai.”

” Degetele mele au scris o poezie din vocea ta transpusă în chitară.”

I know, there’s something about musicians….

Anyway… 🙂

” De acum, de fiecare dată când voi bea vin roşu, îmi voi aminti modul ingenios în care pot savura gurile de struguri.”

” N-am mai simţit ceva atât de intens cu altcineva.”

” Eşti prima femeie care m-a văzut aşa cum n-am ştiut să mă privesc.”

” Luceafărule…ce bine am dormit aseară…mângâiat de mâinile şi vorbele tale….”

” Senzualitatea ta ne trezeşte, să ne jucăm…goi. În lanuri de rapiţă…un pic de soare…un pic de răcoare. Dragoste…MULTĂ.”

…dar…

WP_20170619_004

” Eşti prea mult pentru mine. Mă pierd în intensitatea trăirilor.” ( Doamne feri :)) )

” Nu pot duce o asemenea iubire. Sunt prea laş. Prea comod. Prea nehotărât.” ( prea ca la ţară).      Nu că la ţară nu ar fi bine. 😉

” Dar nu vreau să te pierd. Vreau să te ştiu acolo, undeva, împlinită. Fără să fiu ars de forţa razelor tale. Sunt deja furat de aripi şi purtat în văzduh.”

Nimic nu e mai frumos decât banalul trăit frumos. Restul, somnambulul şi cu nimfa…nu au decât să se trezească.

Femeie, nu-ţi mai dori să fii visul oricărui bărbat, fii realitatea celui care te alege şi când se crapă de ziuă.

 

Când aripile fâlfâie înlănţuite
în roşul din obraji

declaraţiile ingenue pocnesc urechile tale
şi nu mă mai aud.

Leave a Reply

