In-betweens

N-am reportofon.

Nimic din ceea ce potenţialul meu ar accesa întru împlinire.

Am doar o fereastră care dă spre nicăieri.

Şi-un pat pe care mă întind.

Urmăresc filme cu nebuni. Despre nebuni.

 

Mi-amintesc cum ŞI azi mi-am propus să uit.

Cu lux de amănunte.

Un eşec.

Nu vreau.

Să uit de dragostea profundă

dincolo

De sex.

 

Sfidez mintea pragmatică

Teoriile inexistente

 

FUCK!

Nu există nimic. Nimic în cunoaşterea pământeană.

Impură. Nedreaptă. Ipocrită.

There’s nothing we can do about it.

 

O ploaie spală letargia

Din care te trezeşti cu acelaşi

Dor.

 

Cel care erai înainte nu este mai bun decât acum

Atunci, să rămână Acolo.

 

Poate că e o greşeală.

Poate.

 

Poate că e totul.

 

Cine să-ţi spună ce alegi?

 

Intensitate fără teamă,

Groaza unei eternităţi rupte?

 

Cauţi confirmări

Valoarea lucrului pe care deja îl ai.

De te uiţi în altă parte, de ce te uiţi în..

Altă parte.

De ce o atingi?

 

Îţi lipseşte.

No matter what.

 

Îţi lipseşte.

 

Doare inima pe care ai o vânătaie.

 

Că vrei.

Că nu vrei.

 

Fiecare respiraţie sacadată e umplută de tine.

Fiecare respiraţie

Sacadată

E

Umplută de

Ti

Ne.

 

Nu valul m-a luat.

Eu l-am luat. În braţe.

L-am revărsat în pereţi,

În baie, în bucătărie,

Când spăl vasele şi apa curge

Printre degete.

Când îmi spăl faţa cu tine.

 

Azi,

Când uit de tine,

m-am masturbat de cinci ori.

Că să uit din nou.

La ultima repriză am avut orgasm multiplu.

Unde zăboveşti atât de uitat…

De mine?

 

 

Leave a Reply

