The catchy latch

 

Am trei ani şi şapte luni

şi cu un an înainte de această aniversare

îmi creşteau aripi sub tâmple.

O piele întinsă scobită

de un şarpe static

în bârlogul său.

În somnul de târâtoare

îmi aducea zgomote,

sirene,

şoapte, valuri,

scârţâit de şine,

capace scăpate pe gresie,

vecini nemulţumiţi de progenitură,

călcâie în galop,

călători cu umbrele-titirez,

femei-bărbaţi, femei-femei,

bărbaţi-bărbaţi

deasupra, dedesubt,

când transpiraţia coboară

pe curbele lor.

Gemete înfierbântate

Ori linişte la final,

O pielea întinsă…

 

Ascult presiunea apei în calorifere,

plecată de la tâmple, ajunsă la nervul optic.

Îmi cresc ochi care se dezlipesc.

În deschiderea lor şarpele static oftează.

Îşi retrage vârful cozii şi aud mai bine.

Aud pentru că văd

simultan

Valurile Mecanice se înfăşoară

în culori şi dansează.

Au pielea întinsă.

 

E bâlci şi fruntea mea se încruntă

dând naştere unei coline

prin care inspir parfumuri

expir deşeuri afective.

Te simt undeva           – un paravan de piatră-

Calc prin rădăcini de copaci,

mă aplec printre crengi şi frunziş,

alunec pe un pârâu şi dau cu fundul de pământ.

Am pielea întinsă

 

Şi te văd.

Eşti în chinurile facerii

te tragi de urechi

şi-ţi sar ochii din orbite.

Cu pumni încleştaţi,

şi ai mei, şi ai tăi

îţi apăsăm obrajii să iasă

o gură

cu buze de piele întinsă.

 

 

*

Două ore de travaliu

Patruzeci de ani de nefiinţă

*

 

O oglindă de vorbe

în care îmi spui tot:

 

Te văd şi te ascult.

meh-ro4242

 

Editare foto: Jarek Kubicki

Leave a Reply

