1000 bytes of fear are fearless

M-am ridicat în fund de îndată.

Am simțit frică pentru prima oară. Priveam spre lustră, în mijlocul tavanul, în timp ce mă cuprinsese o sufocare anume. Urechile șuierau și am mirosit moartea.

Îți scriu acum. Pentru că m-ai salvat. Nu știi. Poate vei afla. M-ai simțit dintotdeauna fără să îți dorești asta. Eu îmi doream atunci. Ceva. Tinerețea mă făcea să experimentez totul la nivel hormonal.

Atunci credeam că te plac, că mă atrăgeai, că te doream. Ne fâstâceam, ne înroșeam, dar nu voiai să-mi oferi satisfacția de a fi mai puternică decât tine. Nu era vremea.

Acum știu că te-am iubit în tot acest timp. Fără să te cunosc. Fără să mă intereseze să te cunosc. Căci te știu din timpuri ascunse.

Știi care e fericirea? Că nu îți cer nimic. Nu trebuie să faci nimic să mă faci fericită.

Exiști. M-ai atins. M-ai surprins. Ne-am vorbit. Te-am sorbit.

Adevărat, să-ți simț buzele presate de ale mele este cadoul suprem. Să te simt visceral. Îți promit că nu am cum să mă satur de tine. Ești în lenjeria mea, în varul de pe pereți. Dimineață, în loc de pernă, seară, mângâiere. Ești clișeul în care nu am crezut vreodată. Iată că îl trăiesc.

Am ridicat piciorul. Am vrut să ating abisul dintr-un pas. E atât de ușor să aluneci și să dispari pentru totdeauna.

Un țiuit precum cel al trenului sosit în gară

…m-a revigorat.

Adormisem în baie și o înghițitură de apa sălcie m-a făcut să tresar și să mă trezesc din vis.

Erai prezent și în vis. Când m-am trezit, mâna ta pe fruntea mea măsura temperatura. Revenisem la 37,3. Ești și aici. Înafara visului. Cât ești de real?

– It’s nothing to be scared of.

f4f160f7105ae061969fd30289c9106e

Leave a Reply

